Aktualności
Kategoria:Aktualności, Misie, Motyle, Ogólne, Pszczółki, Różne, W planie, Wydarzenia
Kategoria:Aktualności, Misie, Motyle, Ogólne, Pszczółki, Różne, W planie, Wydarzenia, Zajączki
Kategoria:Aktualności, Misie, Motyle, Ogólne, Pszczółki, Wydarzenia, Zajączki
Kategoria:Aktualności, Misie, Motyle, Ogólne, Pszczółki, Różne, Wydarzenia, Zajączki
Spełnienia marzeń Haneczko z okazji urodzin. W Twoje urodzinki życzymy Ci wesołej minki.

Mateusz – sto lat i spełnienia dziecięcych marzeń:)
MAJ
Na wiosennej łące
Wyprawa na łąkę
Kto mieszka na łące?
Jak daleko, jak wysoki, jak głęboko?
Cyk, cyk, kum, kum, bzy, bzy
Kolorowa łąka
Majowe święta
Jestem Polką, jestem Polakiem
Polskie symbole narodowe
Palcem po mapie
Tańce ludowe
Mieszkam w Polsce, mieszkam w Europie
W wiosennym ogrodzie
Porządki w ogrodzie
Cebule, cebulki, nasiona
Wiosenna rabatka
Radosna wiosna
Zielono mi
Od pomysłu, aż po dach
Wspólna praca
Planujemy, budujemy
Zwierzęcy konstruktorzy
Raz, dwa, trzy, budujesz ty
Nasze konstrukcje
Święto rodziny
Ważne słowa
Rodzice i rodzeństwo
Liczymy… na siebie
Piosenka dla mamy i taty
Niespodzianka dla bliskich
Jak powstaje
Praca jest ważna
Jak powstają ubrania?
Jak powstaje nabiał?
Jakpowstaje muzyka?
Jak powstaje ciasto?
Dzień dziecka
Mamy prawa, mamy obowiązki
Nasi przyjaciele
Eksperymentujemy
Zabawa na sto dwa
Dzieci z całego świata
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4,5,6 letnich
indywidualne dostosowanie do każdej z grup wiekowych.
Godziny od do |
Zakres czynności |
6.00 – 7.30/8.00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci w tym czytaniem, liczeniem i pisaniem. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe. |
7.30/8.00 – 8.30 |
Zabawy wg zainteresowań dzieci. Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia oraz z dziećmi zdolnymi. Arkusze diagnozy/ obserwacji dzieci. |
8.30 – 9.00 |
Prace porządkowe. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniadania. Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole. |
9.30 – 11.30 |
Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Realizacja programów: preorientacji zawodowej, profilaktyki uzależnień, „Uczę się bezpiecznie żyć”, „Zdrowy i aktywny przedszkolak” Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w jęz. obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. |
11.30 – 12.00 |
Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu. Obiad. |
12.30 – 13.30 |
Relaksacja, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej i bajkach. Praca korekcyjno – kompensacyjna i indywidualna. |
13.30 – 13.45 |
Czynności samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek |
14.00 – 14.30/15.00 |
Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna, zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym. Zajęcia dodatkowe (w tym religia na wniosek rodziców). Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. |
14.30 – 16.00 |
Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci. |